tung dag

Oj.. Idag har varit en riktigt tung dag känner jag nu.. Mycket att göra under dagen och nu när jag typ satt mig ner och känner efter så är jag riktigt trött!

Ja, skodagen var ju som vilken annan torsdag som helst! Min kära klasskompis tog körkort idag, så jag åkte med henne hem eftersom vi bor så nära varandra. Om man åker buss så är det 3 hållplatser från henne till mig!
Jag kom hem ungefär vid halv tre, och var hemma i ca en och en halv timme. Sedan tog jag bussen tillbaka till skolan för att träna inför en föreställning som jag är med i om ca 1 månad. Och NU är det mycket jobb typ!!
Så jag kom hem vid halv 8, och så satt jag och tittade på Familjen Annurlunda och nu sitter jag i mitt rum och känner att hela jag är helt slut. Så jag tänkte typ lägga mig och titta på en film. Jag vet dock inte vilken..
Så ikväll blir det bara detta snabba korta lilla jag skriver för hela mitt huvud gör grymt ont också..
Vafan.. jag får inte bli sjuk! Min kära klasskompis Ida ligger hemma med typ 38 grader feber, min ena lärare är KNALL förkyld.. Och jag hade lite ont i halsen och var lite förkyld idag.. JAG FÅR INTE BLI SJUK!!!
 
 
Skolan♥ | |
Upp