Valborg

Jag vet att jag inte har bloggat, men jag har varit lite ledsen och sådant och inte varit på humör för att blogga.

I tisdags så jobbade jag med matteuppgifter som min lärare gav mig. Medan jag satt och jobbade ringde min gammal bästa kompis Moa mig och frågade om jag kunde hålla henne sällskap en timme. Och varför inte då ta en lite paus och dra ut i de fina vädret! Och jag drog då till affären och träffade henne i ca 2 timmar eller något! Det var meningen att de skulle bli 1 timme men hon skulle klippa sig och ville ha sällskap, så jag höll henne sällskap hos frisören! Och jag tog lite bilder på hur hennes håruppsättning blev.








De blev jättefint, och hon passa as bra i de! Efter att hon hade klippt sig så gick vi då ut, och jag skulle ta bilder på henne med hennes mobil. Det slutade med att jag satt på gatan och skrattade så mycket att jag fick ont i magen. Sedan igår så gjorde Jah inte heller så värst mycket. Jag och min mamma satt och tittade på filmen Exepelld igår. Vi brukar inte göra så värst mycket ihop men så igår berättade jag om filmen och det slutade med att vi tittade på den!
Och hon hade köpt den nya Magnum glassen. Den var riktigt god!

Vi hamnade i en slag diskution efter att vi tittar på Expelld och de var att hon tyckte att de var som ett slags "yoghurt" täcke över. Eller asså ni vet choklad som är utanpå de tyckte min mamma var to yoghurt eller något.. Så vi hamnade i en lite diskution.. Vart fick hon yoghurt ifrån??

Idag så ska jag då hem till min pappa och käka samt ta bussen hem senare.. 
As kul.. Jag gillar inte att åka den bussen som är in mot stan från min pappa, jag tycker att de är läskigt..
Min mamma ska iväg ikväll och jag vill inte vara själv hemma.. Så jag ska dra till min pappa och äta.. Vi får se hur de går.. Hoppas de blir bra..!


Familj♥, Vänner♥ | |
Upp