Lite lätt måndags ångest...

Åhhhh denna dagen har gjort mig så otroligt stressad hela dagen typ.. Asså jag brukar aldrig va stressad men nu,
NU är jag verkligen stressad. Denna veckan är fullspäckad av massor och jag har varit uppe sedan ungefär klockan 6.00 imorse, och jag är så fruktansvärt trött så jag har nästan somnat på varje lektion jag haft idag. Nä men påriktigt jag tror intre ni förstår hur trött jag har varit, eller ni kanske förstår.. Men jag har verkligen velat åka hem och sova och bara strunta i min långa skoldag, men jag orkade denna långa dag.
Men eftersom jag gick upp så tidigt så sminkade jag mig för att jag orkar inte se ut som att jag inte hade sovit på hela natten. Så jag sminkade mig och blev ganska nöjd, och vanligtvis sminkar jag mig ALDRIG när de är skola för jag orkar nästan aldrig det. Men ibland kan de vara kul att sminka sig innan skolan. Men jag känner ofta "Varför ska jag sminka mig? 1. Jag har redan en kille som älskar mig för hur jag ser ut, så varför ska jag sminka mig varje dag? 2. Jag sminkar mig för skojsskull inte för någon annans skull. 3. You need to accept how beautiful you are WITH OUT MAKEUP!! Don´t care what peopel think about you, if the didn´t like you, well you don´t need them in your life! You make room for people you love, not for some stupid idiots!
 
 
Så imorgon ska jag träffa Marianne som var tillsammans med min pappa för många år sedan, hon är som min extramamma så därför har jag fortfarande kontakt med henne. Sedan på onsdag ska jag träffa min mammas kusin och vi ska bara ha de trevligt. Torsdag ska jag ha möte med mina föräldra om min student. För er som inte vet så har jag flyttat hemifrån för lite mer än 1år sedan och bor tillsammans med min kille nu och vi är då sambos. Men iallafall så vi ska ha lite möte om min student, och vi försöker ha de varje månad eller varannan månad.
Och slutligen på fredag ska jag umgås med min fina mamma hela dagen tror jag, vi ska iallafall ha mor och dotter tid tillsammans. Jag ser fram emot denna fullspäckade vecka är dock ovan vid att ha så mycket på 1 vecka.
 
Min fina hund lämnade jag hemma i Halmstad idag efter att ha haft henne sedan i onsdags, jag hade då sportlov förra veckan så jag var först hos min storebror måndag till onsdag sedan påvägen hem hämtade jag min hund och hade henne till idag. Jag saknar henne redan och vill att hon alltid ska bo hos mig, men de kommer inte gå för hon älskar att bo hos min pappa som har fåren att valla så mycket hon vill.
 
 
 
Hoppas ni hade en bra måndag också!!
Puss och Kram!❤︎
Bloglovin♥, Skolan♥ | |
Upp