Long time, No see! SAMBOLIVET + Massvis med bilder

HELLUUUUU!!!!! Gud va längesedan det var! Men som sagt, jag har haft en massa saker för mig samt jag har mått dåligt fram och tillbaka och jag har inte haft någon ork till att blogga. Men nu när det är vår så känner jag att jag har orken och jag mår mycket bättre nu är förr!
 
Det var jue Valborg igår och den kvällen spenderade jag med min fina kille.
 
 
 
Well vart ska jag börja? Det är otroligt mycket som hänt och jag mår som sagt bättre än förr.
Att ha träffat någon som får en att må så bra är otroligt. Han är inte bra min kille utan också min bästavän!
En otroligt fin kille och han bryr sig om sina nära och kära. Den 1:a januari la jag ut en text om honom och bilden vi tog tillsammans för första gången. Och ska jag vara ärlig så innan jag la ut den fina texten så ringde jag min kille och läste upp den samtidigt som jag grät av lycka.
 
24 juli 2016 träffade jag den mest underbara killen man kan tänka sig!

Ludwig!
Du är den mest finaste killen jag träffat. Du bryr dig om dina nära och kära och du vill alla väl!
I mina ögon är du perfekt på alla sätt! Men i dina ögon tycker du tvärt om. Du lyser upp mina dagar med ett ända meddelande eller ett samtal!
Du lyser också upp det mest mörkaste inom mig och får mig att känna mig synlig. Du vill inte se mig ledsen men de har du fått göra några gånger och istället för att gå din väg, så stannar du kvar och tröstar mig.
Jag vet att vi har haft våra tjafs lite då och då, men vi löser de alltid på något sätt.
Och varje dag är ett nytt äventyr med dig! Man vet aldrig vad som händer! Även om jag ibland kan ana att vi inte ska göra något så blir det ändå ett äventyr på något sätt. Och de gör det så himla spännande och roligt att vara med dig.
Vi har delat mycket skratt och lite tårar, men de är jue mest JAG som isåfall gråter.. mins du den gången du sa att det var en spindel i mitt hår och jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta.. och det tillslut blev att jag stor grät. De är ett minne jag aldrig kommer glömma!
Samma dag som de hände så var det ett nytt steg i vårt förhållande att säga. "Jag älskar dig" och "Älskling."
Sen har vi jue de lite "udda" detaljerna med dig också.. Det är jue att du är extremt barnslig och gör konstiga ljud och miner, som får MIG att tänka "va har jag träffat för kille?!" Men jag är extremt lycklig över att jag har träffat den lite udda killen som bjuder på sig själv!
Och minnet när vi träffades första gången kommer jag aldrig heller att glömma.
Redan från första stund vi börja prata så visste jag direkt att du var en otroligt snäll kille, och när du väl ville träffas så var det DU som tog initiativet att träffas. Och när jag väl sa att jag inte hade pengar att åka och träffa dig så ville du ändå inte ge upp hoppet om att träffas. Jag gav inte heller upp hoppet om att en dag få träffa dig. Jag ville så gärna träffa dig och tillslut kom dagen 24 juli.
24 juli är ett minne jag aldrig kommer glömma, och jag hoppas att du inte heller glömmer den dagen.
Jag hoppas att de kommer va du och jag ett bra tag till!
Jag vet att jag kan vara världens sämsta flickvän... Men i dina ögon är det jag som är perfekt på alla sätt. I mina ögon är du min och ingen annans, och i dina ögon är de jag som är din och ingen annans.
Jag älskar dig otroligt mycket Ludwig och jag hoppas att du är ärlig mot mig som jag är mot dig! För du betyder otroligt mycket för mig och jag älskar dig!
 
 
Jag vet inte vart mina ord kom ifrån men jag är extremt glad att jag fann mina ord till hur mycket jag faktist älskar honom. Att leva sambolivet är nytt och spännande, iallfall för mig.
Nytt spännande och ett roligare liv, jag får pröva mina vingar, jag vet inte hur länge men så länge som det blir, vem vet när jag köper egen lägenhet och sådant. För nu lever jag sambolivet ihop med min kille och hans syster. Jag ser inga problem i detta, huvudsaken för mig är att vi alla tre går bra ihop och mest att jag och hans syster kommer bra överrens. Jag hade såklart aldrig börjat leva sambo livet om det inte hade fungerat bra.
 
Att ha mina nära och kära är såklart en viktig del i mitt liv. Men har man inte träffat en ny liten figur som är 9 månader så är det såklart enormt viktigt för mig att jag får träffa honom. I detta fallet pratar jag om lilla Charlie!
Charlie är en ny liten figur som kom in i mitt liv för ca 9 månader sedan. Och han döptes i slutet på oktober och tyvärr var jag inte i Sverige då, för då var jag i Cypern med min pappa. Så efter mycket om och men fick jag för första gången träffa Charlie fredagen den 30 april.
 
 
En otroligt gullig liten sak är vad han är, och han blev inte ledsen när min kära kusin lät mig hålla honom. Kan ju "skvallra" att jag och Charlie är bästavänner, eller som min kusin Emilie säger "BFFS."
 
En annan person som ligger mig nära om hjärtat är min favorit Bex. Eller som hon egentligen heter Rebecka.
Men Bex är en av mina favorit personer. Hon skrev en otroligt fin text med en bild till mig för ett tag sedan.
Den 7 februari skrev hon detta med den här bilden:
 
Anna glöm aldrig att du är amazing! Du har ett så stort hjärta och ibland tar du nog på dig lite för mycket en va du klarar av men vet du va! Jag älska dig iallafall just för att du har ett så stort hjärta av guld och även ett hjärta som vill finnas och va där för alla andra. Så mycket ibland att du kan glömma bort dig själv ibland. Och jag vet att du mår piss just nu men vet du va jag råka va en knäpp person och de gör så fruktansvärt ont i mig när jag hör en del av mig själv gråta och må piss. Vi har känt varandra i 5 år nu och jag är inte mer en tacksam att jag ha fått ha en sån rolig prick som dig i mitt liv. Finns stunder då jag har fått skratta med dig så pass så jag får så ont i magen efter. Du får en altid att le du får en att se allt lite bättre en va de va innan! Du ska veta att de är tack vore dig att jag ens sitter här just nu och skriver den här långa novellen för dig!. Och vet du varför jo för jag älskar dig inte bara för att du är du utan för att du är så underbar,rolig,fantastisk,knäpp och med dig har man aldrig en tråkig stund tiden rullar på hela tiden!. Jag är glad att jag har fått tbx min vän igen och nu ät du inte bara min vän utan min bästa vän!! Och sitter du o gråter ja då gör jag de med skrattar du då skrattar jag är du arg då är jag oxå arg är du deppig ja klart som fan att jag jojnar dig i din deppighet!. Allt du går igenom de går du inte igenom själv för jag är med dig jag håller din hand Anna tills stormen är över okey! Behöver du min axel så finns den där behöver du min famn ja då den är där för dig med!. Anna du är en jävla bitch och de vet du själv du är min bitch du är tuff och hård du kan ge de flesta svar på tal när du vill. Men du är oxå en känslig person men de är den personen jag älskar allra mest! Alla timmar med dig i mobilen de är oförglömliga timmar vi kanske inte ses ofta men de gör inte så mycket för vi har ju våra mobiler😂. Anna mina du de året då vi båda hade haft de ganska jobbigt på ett varsit håll och sen bestämde vi oss för att ses den dagen va den bästa i våra liv du fick upp mig och jag fick upp dig!. Du fick mig då att le igen och just i detta nu med min skit har du fått mig att kämpa och fått mig att börja klättra igen fast jag har varit jobbig så har du aldrig slutat tro på mig!! Och vet du va! Sluta säg att du är värdelös för du är allt annat en att vara värdelös du är unik så hävla unik! Och folk som ha dig i sina liv ska vara stolta för att dom få ha en glad sprallig tjej som dig! Jag hoppas du kanske får ett leende på läpparna nu och kanske kan gråta av lycka när du har läst allt de här! Vill skriva mer men då pallar du nog inte att läsa😂😂 älskar dig min bästa vän och min fina flickvän! Stor bamse kram och puss på pannan!😘 glöm inte nu du är bäst!
 
 
Hon är en otroligt fin tjej, och en av mina bästavänner!
Att ha henne i mitt liv är en underbar gåva!!
Här är lite bilder från när vi umgicks i påskas
 


 
 
 
 
 
 
 
Här kommer lite bilder på Ludwig och mig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Familj♥, Foto/film♥, Vänner♥ | |
Upp