Infektion

I lördags så blev min navelpercing infekterad vilket INTE är såå värst rolig. Och igår fick jag ytt saltkokslösning eller vad de nu kallas av min pappa.
 
 
Men idag ska vi till badhuset och bada på idrotten... Men som ni vet så lär jue jag INTE bada med min infektion så well bara att berätta att jag inte kan vara med PGA att min percing är infekterad. Och om jag ska vara ärlig har jag haft min navelpercing sedan i januari och detta är den första infektionen. Men som alla infektioner så går det över om man som sagt är noga med att tvätta varje dag. Och mina föräldrar tycker att jag är extremt noga och tar hand om det, och behöver jag något till att rengöra navelpercingen så kan min pappa oftast fixa fram det.
Hoppas NI kommer ha en BRA dag i denna värmen! Nu måste jag springa till bussen!
Skolan♥ | |
Upp