Sushi

Godmorgon på er! Igår så städade jag mitt rum för att jag får besök idag. Och de är ingen mindre än min gammla kompis Mattias. Och sanningen är att vi var jättenära innan asså bästavänner, men sen tappade vi kontakten och well nu är den tillbaka vilket är väldigt bra!
 
 
Som ni läst i rubriken så kommer vi att äta sushi idag, och de är något vi BÅDA tycker om. Så vi ska mötas utanför en resturang och käka där sedan ska vi åka hem till mig och snacka samt titta på någon film.
För er som undrar så var jag och Mattias bästavänner för några år sedan, men vi tappade kontakten och ja.. Jag vet inte riktigt vad som hände.. Men i somras fick vi tillbaka den och de var som förr!! Så nu har vi länge pratat som att käka något och sedan titta på en film så imorgon ska jag äntligen få träffa Mattias igen!
Mattias är en av mina goda vänner som jag kan prata med om typ exakt allt. Allt mellan himmel och jord i princip.
Hoppas ni har en awesome dag! Have a good day babes!😘
Vänner♥ | |
Upp