Lugn dag

Well godmorgon på er alla! Som många vet så hinner jag sällan äta frukos eller jag ÄTER aldrig frukost för att jag mår så fruktansvärt illa på morgonen så jag måste vänta ett tag.. Well så ser mina dagar ut.
 
 
Idag kommer jag ha en rätt så chill dag, tar det typ LITE som det kommer. Jag slutar iallafall vid 15.40 så jag är hemma redan 16.30 vilket känns sååå mycket skönare. För varje måndag slutar jag typ runt klockan 17.00 och är inte hemma förrän typ klockan 18. Så ungefär ALLA dagar för mig är rätt chilla känns det som, men fredag för MIG är nog den chillaste dagen för då slutar jag 14.00 vilket jag tycker är väldigt skönt.
Så idag när jag kommer hem ska jag städa och göra mitt rum lite finare eftersom jag får besök imorgon av en gammal kompis. Min kära kompis Mattias som jag inte träffat på typ 4år eller något. Senast vi typ pratade var 2014 och well nu är det 2016. Ingen kontakt på typ 2år vilket har varit lite tråkigt.. MEN imorgon ska vi träffas och bara hänga som vi gjorde förr! Så idag ska jag bara städa mitt rum vilket behövs, så bort med alla kläder och fram med damsugaren för nu måste jag verkligen städa innan jag blir damallergiker!
Have a good day!😉
Skolan♥ | |
Upp