Chill söndag

Jag vet att jag INTE har bloggat knappt på denna veckan som har varit, MEN jag har varit tvugen att fokusera lite på skolan och sådant så jag är ledsen för dålig uppdatering men jag ska försöka blogga mer denna veckan. Och denna veckan som kommer så kommer jag börja en slags vlogg vecka där NI får följa med mig från att jag går upp på morgonen, hela skoldagen samt när jag åker hem typ.. Och lite sådant.
 
 
Igår så hade min mamma och min kusin Saga någon föeställning på Roots här i Halmstad. Men det var flera andra inblandade också, så jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Men jag kan säga att det var som sagt jättebra, men tyvärr så orkade jag bara titta på dem sedan tog jag bussen hem och typ gick och la mig och sov.
Men inatt sov jag såå mycket sämre än vad jag gjorde natten till igår. Så inatt vaknade jag runt klockan 5 på morgonen och well.. Mådde riktigt dåligt.. Så jag hoppas att det kommer gå bättre att sova inatt..
Men som sagt IMORGON börjar jag med en vlogg vecka! Hoppas ni kommer gilla det!
Familj♥ | |
Upp