Besök

Asså jag kan GÅ hem.. Men det känns lixom onödigt om min kompis ändå kommer in till stan vid klockan 16 idag.. Så jag sitter då hellre kvar i skolan och väntar än att åka hem och sedan åka tillbaka in igen.
 
 
Nu är det bara att sitta här i 2 timmar och vänta. WHIIIIII va kul.. Eller inte.. Nä men nu ska jag inte vara negativ. Dock hade jag föredratt att åka hem istället. Men nu är det bara att sitta här, men det kanske inte är det roliga man gör, men när man har datorn med sig och sedan har nätverk så är det jue bara att kolla netflix eller youtube.
Jag kan också alltid sitta och plugga på min historiauppsatts, det finns alltid NÅGOT man kan göra lixom.
Och jag LOVAR er att det KOMMER att komma upp en video på youtubekanalen snart.. Jag har som sagt inte haft tid att göra en video på typ 3 veckor.. Jag har måttinte de bästa precis, men jag kommer att göra en videon inom kort det kan jag lova er, men när man går in i deprition och ångest lite då och då blir det svårare att sätta sig ner framför en kamera och filma en video. Eller jag tycker att det blir väldigt svårt och jobbigt.
Men jag hoppas att ni har haft det bra och inte mått dåligt som jag har gjort. Men well nu ska jag ta mig samman och försöka plugga lite när jag ändå sitter kvar här i skolan.
Vänner♥ | |
Upp