Ligger efter..

Asså jag vet att jag sa att jag skulle vara tillaka här på bloggen, men sanningen är att JAG ligger efter i mattematik och jag får inte gjort något på lektionerna, så jag har fått ta hem och jobba jättemycket hemifrån.. Och jag har som sagt inte kommit ikapp ännu.. Och det är därför jag inte har hunnit blogga.
 
Jag har svårt för matte, vilket inte är så konstigt.. Många har svårt för de andra har lätt för de. Jag är en person som har väldigt svårt för det och när det är massa folk som pratar runt mig och sådat så sitter jag där och kan inte koncentera mig, det spelar ingen roll om jag har hörlurar på mig eller inte.. Det hörs igenom även om man har musik.. Så jag får inte gjort något på lektionerna, och därför måste jag jobba nästan VARJE dag hemifrån.. Och det tar på krafterna att sitta i 1-2 timmar hemma på kvällarna och jobba matte varje dag.. Så det är därför jag knapapst har haft orken att blogga på 5 dagar.. Men när jag väl sätter mig ner och tänker blogga så känner jag att jag inte orkar efter allt jag gjort samma dag.. Men så fort jag har kommit ikapp med matten så ska jag försöka att blogga igen, och det kommer bli LITE svårt att blogga vecka 44, för då är jag på semester men jag får se om jag tar med min dator för isåfall blir det ett inlägg på kvällarna och kanske på morgonen. Men jag hoppas att ni förstår varför jag inte har kunnat blogga på 5 dagar och att jag har de tufft i skolan när det gäller mattematik.
 
Jag har som sagt pratat med min mattelärare och det känns som att de inte kommer hålla särskillt länge.. För i onsdags så pratade jag med henne och efter de så berättade hon för klassen att det är flera som har kommit till henne och klagat på att det inte går att koncentera sig, men vi får se hur detta blir på måndag.. Om det blir samma som det alltid har varit eller om det kommer vara tyst.. För när hon berättade det så viskade några att de skulle vara tysta osv, men JAG tror inte att det kommer att hålla.. Så vi får se på måndag hur detta blir..
Och jag har som sagt butit ihop flera gånger hemma och min mamma förstår att det är svårt för mig och sådant, men det återstår att se de på måndag hur det blir då.. Annars så blir de snack med rektorn OSV. Men hoppas detta kommer bli bättre för det är inte bara jag som lider av detta utan de är flera andra som tycker samma sak!
 
 
Skolan♥ | |
Upp