Tillbaka

 
 
HEEEEEEEJ!!! Efter några veckors uppehåll ska jag nu skriva ungefär nästan allt.. Som har hänt!Som några vet var jag utomlands i Turkiet med min pappa och min kusin Matilda.
 
 
Och jag tycker att vi startar allt där! Om ni inte sett videona på youtube så kommer dom upp här nu!
Varje dag försökte jag att filma, och ja.. Jag behöver nog inte skriva vad vi gjorde för de säger jag!
Njut av att titta på dessa 7 klippen från min resa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så.. Jag kan bara säga att jag INTE hade de bästa internetet på hotellet.. SÅ jag fick ladda upp alla när jag nu är tillbaka i Svergie.. Men jag hade en awesome vecka. Den första dagen gjorde vi ju såklart INTE något.. Eftersom vi då kom fram mitt i natten och vi gick bara och la oss och då på söndagen så chillade vi bara och ja.. Åt god mat!
Jag vet att några har kanske sett min instagram där jag la upp 2 bilder, en på en drink och sedan ett lite collage med min kusin Matilda där jag bland annat tackar henne för en awesome vecka!! Och när vi var på flygplatsen i Turkiet så sa min pappa något som förvånade mig riktigt mycket. Han sa för första gången "Jag vill inte åka här ifrån. Jag vill stanna här!" Och JA.. Det chockade mig för jag har aldrig velat åka från Alanya, så jag sa till min pappa att vi kunde köpa en lägenhet där och TYP KIND OF bo där.. Men nä.. det gick han då inte med på..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta var då alla bilder från vår resa ihop! Har du varit i Alanya eller i Turkiet? Skriv gärna i en kommentar och berätta hade varit roligt att se vart ni varit och om ni har tips på vad man kan göra mer än att åka upp till borgen i Alanya. Vi var uppe i en borg där det är fin utsikt som ni ser på vissa bilder och sedan var vi då också på VIPspa. Har ni andra förslag på vad man kan hitta på kommentera gärna!
 
Men ja, nu har jag då varit hemma i snart 4 veckor och ja.. Det är KIND OF tråkigt, för jag saknar värmen och jag kan bara säga att HÄR är det kallt och tråkigt väder. Vi hade som sagt sol alla dagar utom då första dagen när vi kom dit, på söndagen asså.. Men resten av veckan var underbar! Och jag kan bara säga att MIN älskade skit unge ska följa med nästa år om vi ska åka igen! För det var som sagt HELT AMAZING att ha henne med mig. VÅR första resa tillsammans utomlands och jag hoppas på flera resor med min galna kusin!
 
Men ja, så förra veckan var jag då tillbaka i skolan..  Kind of.. Okej? Eller något.. Men hur som helst hela veckan.. Asså jag säger bara CHILL både förra och denna veckan! Jag gillar gymnasielivet! Inte bara för att jag har ett chill schema utan för att min klass är helt AMAZING. Man kan lixom gå till skolan utan smink och känna sig bekväm. Jag minns min högstadieperiod.. ALLA tjejer skulle sminka sig.. Och ja, även om man inte "ORKADE" så kletade man på foundation och puder och gick till skolan.. Men jag känner nu att ingen dömmer en på samma sätt som på högstadiet typ.. Eller de är hur JAG känner jag vet inte hur det är för er? Och jag kan säga att jag TALAR för mig själv när jag säger detta med smink och sådant.. För det är som sagt hur JAG har upplevt det.
Hoppas ni har de gött annars! KRAM!! Och som sagt glöm inte att PRENUMERERA
 
Familj♥, Foto/film♥ | |
Upp