Sömnlös natt

Natten till idag.. Var inte den bästa. Snarare ingen sömn alls.. Mått roligt dåligt hela dagen.. Gråtit för typ minsta lilla känns det som.

Men jag tror de handlade om att jag sov så lite inatt. Haft mardrömmar hela natten men minns bara den första. Jag vaknade upp vid 24.50 ungefär och skrev till min kille och frågade om han var vid liv. Att ha en dröm där man förlora sin kärlek.. Wow.. De är så jobbigt! Och att sedan ha flera andra mardrömmar också men att man inte kommer ihåg dem. Asså kan inte förklara.. Jag hoppas jag får bättre sömn inatt.

Förlåt att jag inte har bloggat, men har skolan att tänka på också! Kram OXH godnatt!!


Familj♥, Skolan♥ | |
#1 - - Oskattbar - ätstörning, depression och ångest:

Hejsan Anna!

Vad jobbigt att du inte har fått sova ordentligt. Det kan verkligen få en att må dåligt dagen efter. Håller med om att det är hemskt att drömma att man förlorar sin kärlek, det har jag drömt några gånger.

Upp