Fredag!!!!

Min kille skulle komma till mig idag, men tyvärr så blev de inte så.. Vad ska man göra då denna helgen.. För har typ inget att göra, så ja.. De blir nog en slapp helg.. Men netflix 24/7 typ..

Dagen i sig har varit helt okej, förutom att min lärare drog över med 10 minuter så jag missade bussen hem.. Så jag fick alltså vänta i 30 minuter.. Och där eter så kan man säga att jag sprang hela vägen hem för jag är fruktansvärt ledsen för att min kille inte fick åka till mig.. Så ja, just nu sitter jag och skypar med min lillasyster i Helsingborg, samt twittrar jag och svarar lite meddelande på twitter!! Men jag hoppas att ni har haft en bra dag, för i stort sätt hade jag de.. Förutom att jag blev otroligt ledsen för att min kille inte kunde komma.. Men nu ska jag sluta snacka om de.. Denna veckan som ni vet har varit ganska tuff, för jag har haft långa dagar som jag förklarade i förra blogginlägget. Och det är då därför jag inte har hunnit blogga pågrund av långa dagar!! Men nu är de fredag och nu ska jag bara ta de lugnt! Jag ska ligga i min säng hela helgen och titta på netflix! Och förmodligen ska jag också äta god mat och typ ostbogar och inte göra ett skit typ!! Men som sagt jag har inte ätit så mycket idag så jag tänkte göra lite mat nu och sedan sätta mig och ta de lugnt och titta på netflix!
Familj♥ | |
Upp