Första dagen!

Wow, jag skulle uppdaterat bloggen igår när jag kom hem från skolan.. Men så blev de inte.. Jag fastnade framför netflix och orkade knappt göra något.. Så nu uppdaterar jag lite snabbt! Jag vet att jag skulle filmat i söndags men så blev de inte heller.. Och Filli har typ inget internet.. Så hon kan INTE uppdatera kanalen..
Okej, vi tar detta från början nu! I söndags färgade jag håret till lila.
 
Så blev de! Och jag älskar de som FAN!!!! Jag fick ett spontan ryck och färgade håret med andra ord! Så om ca 2 veckor så ska jag upp till Göteborg och köpa ny färg, jag har ingen aning om vilken färg jag ska ta ännu!
 
Och igår så började jag ju gymnasiet på riktigt. Dom flästa som känner mig vet att jag har pluggat upp 2 grundämnen. Så ja, igår började jag ju gymnasiet vilket var jättekul! Och denna vecka är bara typ chill. Lära känna 2:orna och 3:orna idag och imorgon. Sedan på tosdag skulle vi till stranden eller något minns inte så noga.. Och fredag minns jag inte heller riktigt vad vi skulle göra men de är en chill vecka med andra ord! Vilket känns väldigtbra! Och i den klassen som jag går i känner jag 2 sedan tidigare och 1 sedan intagningsprovet i februari!
Och den tjejen som jag träffade på intagningsprovet har jag lärt känna under somaren och haft lite kontakt med henne fram och tillbaka. Men nu går vi i samma klass och vi är riktigt nära varandra efter första dagen. Så igår efter skolan så gick vi och tog en fika på stan, samt träffade vi några vänner till mig. Vi hade riktigt kul och snart ska jag bege mig mot skolan för att möta upp Mickan och gå till en lärare och fråga om mitt schema.. För de har blivit något fel med de.. För de står att jag ska läsa franska, och jag kan då säga att jag INTE har valt språk!
 


Skolan♥ | |
Upp