Trött?

Ni vet när man är så fruktansvärt trött faast ändå inte trött.. De var jag igår från klockan 21.00 till 22.00. Och det jobbiga med de, det är att man vet inte om man ska sova eller vara vaken.. För mig är de så iallafall.
 
 
Skämt och sido, idag är det onsdag! Och JAG har som sagt träningsverk, ont i foten och ont i höften på höger sida. Och VARFÖR jag har ont i höften... Den frågan ställde jag mig redan igår. Igår så sprang jag ju stureloppet och jag tror att jag har fått ont i höften efter att jag har sprungit, eftersom att jag inte har tränat på ett tag PGA att jag har varit sjuk fram och tillbaka så har jag inte orkat eller haft viljan att träna.. Så jag tror att det har med att jag sprang igår. Men de är bara att kämpa på... JO, idag har jag ju idrott också, sista lektionen WHIIIII. Eller inte, nä men asså de är roligt MEN just idag orkar jag inte med det eftersom vi sprang igår.. WHAAAA, jag har så mycket illandsproblem. Asså jag vet att jag har de men SÅHÄR mycket brukar jag inte klaga.. Vad är detta?! Iallafall, min kusin kommer strax hit och vi ska dra oss mot bussen.. Ha en bra dag!!
 
 
Skolan♥ | |
Upp