Teater

Hoppas ni har haft en underbar dag! För de har jag HALVT haft det bra. Jag gick iallafall till skolsköterskan idag på morgonen och kollade upp min fot eftersom att jag har haft ont sedan igår eftermiddag.
 
 
Men iallafall, ikväll ska jag pröva att börja i min gammal teatergrupp som jag var med i till i våras. Och anledningen till att jag slutade var för att jag ville fokusera på skolan OCH för att det var FÖR högdjutt. Men nu ska jag göra ett nytt försök att börja om där igen. Jag hoppas att de kommer gå bättre nu, för jag ville verkligen INTE sluta där men jag gjorde de PGA att jag skulle fokusera på skolan och lite sådant. Men det är som sagt jag hoppas att de kommer bli riktigt roligt igen, och jag ser fram emot att börja där igen!! Jag ska dit ikväll och det börjar 18.30 och jag måste nog ta och byta om och göra något att käka. Jag ska ta de försiktigt med min fot också, de måste jag TÄNKA PÅ. Eftersom jag har ont när jag går, men de är bara att försöka kämpa på. 
 
 
Skolan♥ | |
Upp