Stureloppet

OMG!!! Asså för mig så känns detta som PAIN IN THE AS.. Jag har aldrig riktigt "gillat" att springa, men på ett sätt så är de roligt iallafall.. Och idag är en sådan dag då jag HELLRE vill ligga kvar i min säng och typ tycka synd om mig själv.. För jag känner i stort sett att JAG inte mår bra. Men de är bara att bita ihop!
 
 
Idag är de iallfalla stureloppet, de är som skoljoggen fast då på gymnasiet. På de gymnasiet jag går så har vi detta varje år, och eftersom att jag GICK på den skolan förra året för att plugga upp matte och engelska så vet jag vad som kommer att hända och hur de går till. Alltså känner jag att JAG vill HELST bara stanna hemma och titta på Netflix och sova typ.. Jag tycker att detta är riktigt tråkigt. Men man får ta de med en nypa salt och göra de bara.
Men jag har idrott imorgon på sista lektionen, så WHIIIIII va roligt detta kommer att bli. Man kommer ju typ vara helt DÖD imorgon efter detta loppet eller hur man nu ska säga. De är 4km, och MAN ska springa på en strand. Loppet startar vid typ min skolan och den slutar där också, men de är de att under dessa 4km så kommer man springa på en strand påväg tillbaka till skolan, vilket är riktigt jobbigt och man blir bara såååå trött. Man får såklart gå och springa också.. Vi får se vilket jag tar, eftersom att jag ibland har problem med mitt ena knä..Men nu måste jag springa till bussen strax..Hoppas NI får en bra dag också!! Och som jag sa.. JAG tycker inte detta är roligt.
 
 
 
 
Träning♥ | |
Upp