Helgen

ASSÅ... VART TAR JAG VÄGEN?! JO.. Jag tar en paus från mitt liv.. Jag känner att jag vill blogga.. MEN har inte riktigt orken till de just nu.. För jag är helt slut på dagarna.. Men jag ska försöka skärpa mig...
 
 
Helgen var helt amazing!!! Var på konsert i Globen i Stockholm!! Jag fick träffa ett av mina fans, hon var riktigt gullig!! Och hela förra veckan så sov jag mig genom skolan kändes de som.. Nä men jag började bli sjuk.. Men lyckades att inte bli det.. Och NU så är jag trött och vill bara krypa ner i min säng och sova tills jag vet inte..
Mina dagar är långa och jag är riktigt trött hela tiden.. Men jaja, detta kommer nog att bli bättre senare.. Nu är de ju höst, så de tillhör väll att man ska bli trött och seg, att man inte orkar något osv osv.. Eller vad tror ni?!
Ikväll har de iallafall varit ett åskoväder.. Inte de roligaste.. Jag tror att blixten slog ner en bit bort från vårt hus..? För hela huset skakade.. Jag venne.. Men de var riktigt läskigt kan jag bara säga!! Men nu vill jag typ sova..:s
Godnatt till er alla fina!!!
 
Här kommer bilder från helgen!!












Denna tjejen heter Iselline! Och hon var överlycklig att få träffa mig i helgen!
Riktigt söt tjej säger jag!!









Vänner♥ | |
Upp