Lång dag

Enligt mig så är både tisdagar och torsdagar långa. Men på ett sätt så är inte torsdarna lika långa som tisdagarna. Och jag krånglar ihop de nu, jag inser de själv. Men jag börjar ändå inte förrän 09.50 på tosdagar.. Men de kan vara för att jag INTE har språk på morgonen på då torsdagar..
 
 
Både tisdagar och torsdagar är långa på ett sätt, fast tisdagar är längre.. Men på tosdagar börjar jag 08.10 och slutar 16.10 och tosdagar är lixom för mig 09.50 till 16.10.. Men jag tycker ändå de är rätt okej, speciellt på tosdagar! För då har vi 2 långa teaterläktioner och de är riktigt roligt! Men där emot på tisdagar har vi en lång håltimma från typ 11.30 till 15.10 och de är lite segt.. Men helt okej på ett sätt! Jag klagar inte men ibland kan de vara lite jobbigt att inte ha något att göra under den håltimman som man har varje tisdag.. Men ofta brukar dom flesta i klassen sätta sig tillsammans och plugga eller bara sitta och snacka massa! Det är mysigt! Men NU måste jag skynda mig och klä på mig och sedan fixa mig.. Ni vet vad jag menar!
 
 
Skolan♥ | |
Upp