Tillbaka?

Asså ni vet när man INTE har haftnågon ORK till att sätta sig ner och blogga eller göra en youtubevideo.. Eller vad som helst? Man är helt enkelt lat och seg typ.. De har JAG varit samt att jag har haft massa annat att tänka på som skola.. Och då orkar man inte lägga energi på att blogga..
 
 
Men jag ska försöka på nytt nu när jag har fått lite mer kraft att sätta mig ner och både blogga och filma videos så ska jag göra ett nytt försök med att blogga IGEN.. Efter typ 1 veckas uppehåll. Vi får seriöst se hur detta ska gå, för jag måste typ fokusera lite på skolan.. De är inte så lätt alla gånger.. Men ska försöka att uppdatera lite mera och sådant, ni vet vad jag menar!
 
 
Och såhär kommer vår nya header på youtube att se ut. Och vi har också en ny grej, som ni kommer få se i en kommande video som jag hoppas att Filli kommer kunna lägga upp idag om inte hennes webbläsere krånglar mer! Så hoppas både jag och Filli att den så snart som möjligt kommer komma upp!
 
Skolan♥ | |
#1 - - Dixi Wonderland:

Ser jätte bra ut :) Jag la upp en ny video idag ;D

Upp