IMAC

OKEJ, FÖR MIG ÄR DETTA VÄRSTA JULAFTON.. HAHAH!!! Men min pappa har beställt en ny Imac och det betyder att JAG kommer att få hans förra Imac. Och det betyder att jag kommer ha 2 macdatorer.
 
 
Och JAG vet att många tycker att jag är bortskämd för detta kanske.. Men sanningen är att min pappa använder inte sin "gamla" Imac så mycket och när jag där så använder jag den. Men nu kommer jag få ta över den och då kommer jag kunna sitta och spela the sims 4 samt kommer jag sitta och jobba med saker på den datorn som jag kanske inte vill jobba med på min laptop. Men jag känner bara att detta är typ rena julafton att få ärva pappas förra dator.. Och fine vissa tycker att de kanske inte tycer att de är typ värt de.. Men jag tycker de, eftersom varför ska man slänga eller något sådant.. Så jag tycker jag att det är bättre att man tar över de och sådant! De är såklart min åsikt men ja.. Jag är riktigt lycklig!! Hoppas ni har haft en bra dag!! Det kommer komma upp en ny youtubevideo ikväll om någon timme eller 2 timmar! Kram!
Familj♥ | |
#1 - - Ebba Rooth:

Mac är det bästa , klart det blir dubbelt bra med två ;)

Svar: Jarrå! 😉
Anna Liljedahl

Upp