Back on track...

Okej, jag vet att jag intre har bloggat sedan den 25 september, har jag för mig att det var.. Men sanningen är att när jag senast satte mig ner och gjorde ett långt inlägg om en masssa saker så krånglade det såå mycket och det blev inte sparat.. Och jag blev arg på mig själv.. Så jag har inte haft riktigt någon ORK till att sätta mig ner och blogga, men jag ska försöks göra ett nytt försök i eftermiddag!
 
 
Jag hoppas att ni har haft det bra fast ni inte har läst så mycket från mig på sista tiden. Jag har iallafall haft det bra, och igår så var min mamma med i en video som jag la upp på youtube. Vi hade det riktigt roligt, de tycker iallafall jag. Även om hon kan vara lite pinsam ibland så hade jag roligt och det var kul att spela in videon med henne, ni har sett henne fram och tillbaka i andra videos men denna gången gjorde vi en hel video tillsammans!
 
 
 
Jag hoppas att jag gör fler videos med henne, och att NI kommer gilla det samt börja prenumerera på kanalen och gilla videon!
Skolan♥ | |
Upp