Saknar dom!

Ja.. Ännu en dag hemma.. De känns lite sådär.. Jag hade hellre velat hänga i skolan MED mina underbar vänner som alltid är där!

Jag har varit hemma i 2 dagar nu, och de känns jättetråkigt.. Visst de är ALLTID skönt att vara hemma från skolan.. MEN i skolan har man ju alltid sina vänner, och de känns lite sådär när man är hemma och de har kul i skolan..Jag ska dock till skolan imorgon på förmodligen bara första lektionen för att jag har sista nationella i engelska, och bättre att jag går än att skippa de. När jag gick i 9an då var jag hemma från skolan i 2 veckor.. Och de ända jag gjorde de var att gå till skolan när vi hade nationellaproven sedan gick jag hem.. Tråkigt nog så var jag sjuk i 2 veckor i då 9an... Och sorligt nog så trodde alls i 9an att JAG skolkade i 2 veckor och att jag bars kom till skolan och gjorde proven och sedan gick hem..
Men när de kom fram att jag hade legat i min säng dag ut och dag in ungefär i 2 veckor så vet jag inte riktigt vad deras uppfattning blev.. Jag tror att de förstod att de inte var så roligt för mig osv..
Men ja.. Jag hoppas att jag blir frisk fort som fan,jag orkar inte vara hemma mera.. Jag vill träffa mina underbara vänner som är i skolan.. Så jag jobbar på att bli frisk!!! Innan idag då gick jag igenom min skolväska och hittade en oöppnad läskburk som  jag fick i måndags av en i min klass.. Så vad ska man säga? Är man sjuk så är man! Och jag sitter och driker den just nu när jag tittar på Harry Potter! Var ett tag sedan jag såg filmerna så varför inte titta nu?

Ikväll ska jag dock på en föreställning.. Men vi får se om jag ens orkar.. Jag börjar bli lite piggare men sedan efter ett tag så blir jag trött och ja.. Inte alls kul.. Men vi får se hur de utvecklas som sagt!! Hoppas att NI har de fett bra och att NI INTE är sjuka som mig! Hahah ha de!☺️
Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp