YES!!

YES!!!!!!! Min laddare är tillbaka! Eller jag fixk köpa en ny.. SÅ nu är jag jätteglad att jag har en laddare till min dator så att jag kan sitta här och blogga, klippa ihop videos till youtube och massa annat!!
 
Min dag har varit rätt bra.. Jag har träffat min pappa och vi satt och åt lunch 1 timme efter att jag hade vaknat..
Och jag mår verkligen inte dåligt som jag har gjort under nästan 1 vecka.. Eftersom jag stängde min pappa ute från mitt liv i 1 vecka.. Så mådde jag verkligen inget bra.. Men idag så tog vi och åt lunch efter att jag i helgen skickade ett långt sms till honom och sa förlåt för hur jag betedde mig mot honom. Jag känner nu i efterhand att det var dumt att ignorera min pappa 1 vecka.. Men jag var arg och ledsen på honom för stunden och kände att jag inte ville ha något med honom att göra.. Men jag insåg ganska snabbt att jag inte vill mista kontakten jag har med min pappa. Eftersom vi alltid har haft en bra relation ända sedan jag varit lite.. Så vill jag inte förstöra den nu..
Så när jag satt på bussen påväg till stan så hoppade Moa på och ja, vi satt och pratade tills jag skulle av. Och då hängde hon med mig en stund medan jag var med min pappa. Moa väntade på en kompis så hon följde med mig och min pappa till stället där vi skulle äta. Så på torsdag kväll kommer hon hem till mig och sover hos mig!!
Har verkligen saknat att umgås med henne.. Men nu så ska vi iallafall sova över och ha en rolig kväll! Sedan på lördag kommer Filli hem till mig och sover hos mig till typ tisdag eller onsdag jag vet inte riktigt än.. Men något sådant sa hon iallafall. Och då ska vi filma en kanaltrailer till Youtubekanalen och sedan göra en massa videos tillsammans och uppdatera kanalen med!! Vilket kommer bli fett bra och jätteroligt!! Jag har ju lagt massa pengar på att åka till Växjö för att träffa henne, för att hon har inte fått åka till mig.. Men nu blir de av och det ska bli as roligt tycker jag! Så det ända JAG måste göra är att städa mitt rum innan hon kommer hem till mig.. Men jag har ju ganska bra tid. Sedan ska jag försöka komma på vad jag ska filma imorgon och på fredag som jag ska uppdatera på youtube.. Har ni förslag kommentera gärna de här.
 
 

En fin bild från Stockholm som jag bara mixtrade lite med!!
Familj♥, Vänner♥ | |
Upp