Ingen dator

Ja.. Jag har ingen dator.. Förrän på tisdag igen.. Men jag kommer
Få låna mammas laddare men ändå..

Min laddare till datorn har gott sönder igen.. Och jag kommer att då försöka blogga lite mera.. Men senast jag bloggade var för två dagar sedan.. Då jag berättade om mitt akuten besök..
De vart ju sådär.. De var inte så roligt alls.. Sitta på akuten i 2 timmar.. Nja..
Men allt är bra nu så inget att oroa sig för precis.. Och just nu är jag bara förbannad för att laddaren till datorn är sönder igen.. Och nja.. Inget jag gillar!
För att jag är alltid inne på min dator och massa.. Såå.. Skit också! Typ!
Men nu ska jag inte klaga på de..
Jag var med Victor i förgår och vi gjorde en ny youtubevideo. Den blev kortare och bättre! Så in och checka den på FilliAnnasBeauty på youtube!!
Hoppas att ni har haft en skön helg! 
Vänner♥ | |
Upp