Vart har jag varit?!

För de första så undrar jag varför jag är uppe NU.. Jag vaknade vid 05.20 och ja.. Jag kan inte somna om. Och som ni vet har jag inte bloggat på ett par dagar.. Och det finns en anledning. Jag har legat med 39 graders feber.. Och på något sätt lyckades jag bli frisk i tisdags kväll/igår.

Jag har iallafall legat med hög feber hela kvällen i söndags. Allt började med att jag fick skaningar och skakade ett tag, sedan släppte de och kom tillbaka så fortsatte de så hela tiden. I drygt över 1 timme. Då låg jag ändå under 1 filt, 2 tunna täcken och 1 stort duntäcke. Och under allt detta låg jag och skakade jättemycket.. Och på måndagen så låg jag och sov till och från med hög feber. Och jag har aldrig haft såhär hög feber på riktigt länge. Men på något sätt lyckades jag att bli frisk på tisdagskvällen och fråga mig inte hur jag gjorde.. Jag sov i drygt 2 dagar ungefär. Men nu är jag tllbaka och kommer fortsätta att uppdatera er!! Igår hade vi iallafall en liten fest hos min pappa, där då ungefär ALLA mina släktingar på pappas sida var där. Min mamma var såklart där också. Och hon satt och diskuterade massa gammla minnen med min faster, lyssnade inte så noga. Jag hade också bjudit dit 2 kompisar! Patricia och Elin. De skulle kommit 3 andra kompisar också, med dom kunde tyvärr inte.. Men jag är glad att 2 kom iallafall. Min pappa tog 2 fina bilder på mig och Patricia innan alla gästerna hade kommit.
 
Denna tog ju vi med min selfie-stick uppe på min balkong och asså jag gillar den riktigt mycket!! Men bilderna min pappa tog på oss dom är sååå riktigt jäkla fina!!
 
 
 
Och jag gjorde en youtubevideo igår också, där ni kan följa vad VI gjorde igår!
 
 
 
Filli gjorde en liten uppdatering om varför HON inte har haft tid att göra videos till Youtube!
 
 
 
 
Och om NI tycker på bilden så kommer ni direkt till vår kanal där ni gärna kan prenumerera, och titta på andra klipp!
Familj♥, Foto/film♥ | |
Upp