Tandläkaren

Asså.. Jag har aldrig varit rädd för tandläkaren förr.. Men idag, WOW! De va nog de jobbaste jag varit med om..Jag känner bara hur jävla ont de gör. Och jag vet inte hur mycket bedövning han tog. 30 minuter..

Jag hade tid hos tandläkaren 08.50 och jag kom ut 09.30.. Jag vet som sagt inte hur mycket bedövning jag fick, men jag kan säga att de var mycket.. Och jag är riktigt glad att min mamma följde med mig in.. För jag har aldrig varit såå rädd som jag var idag.. Jag är ingen tjej som brukar ta med mina föräldrar in i rummet hos tandläkaren.. Men denna gången ÅNGRAR jag verkligen inte att min mamma gick med mig! Jag ska ju få tandställning och mina tänder där nere har växt snett, därför drog jag ut en av tänderna. Och den tanden jag drog ut var den som då växte snett. Och jag känner INGET i min mun.. Efter ALL bedövning jag fick, och eftersom att de var så mycket.. Och tandläkaren tog de i omgångar för jag hade ont, så släpper bedövningen vid kanske 12-13 idag.. Suck, vilket är tiden då jag jobbar.. Vilket kommer bli sååå rolig känner jag nu.. Men de löser sig, de är bara att ta en värktablett. Som sagt, jag ska jobba snart hos min pappa i hans cafeé som dom har öppet på sommaren.
Hoppas att NI har de lite bättre än mig idag!
Familj♥ | |
Upp