New In

Asså kan knappt fatta att det var 1 år sedan jag umgicks med en av mina bästa vänner! Min favvo tjej!! Alexandra! Alexandra är en av mina kusiners kompis, så när vi lärde känna varandra hade vi ingen aning att hon kände min kusin och att jag var då kusin med henne gammal klasskompis.

Jag och alex har känt varandra ett tag. Eller snarare några år! Och vi klickade väldigt bra. Jag kallar henne Alex, för att jag tycker att de är lättare än att säga hela hennes namn. Alex är 23 år, som min kusin Linnea. Och ja, de gick i samma klass. Men de hade inte jag någon aning om för några år sedan. Vi lärde känna varandra en sommar när min mamma jobbade på ett ställe. Hon hade workshop och ja, de menas med att de spelar musik och folk får vara med och ja.. Så den sommaren lärde jag känna Alex. Jag tror de var samma sommar eller senare samma år som vi var på samma fest hos min kusin. Och ja, vi båda blev lika förvånade över att se varandra på samma fest. Jag var kanske mellan 10-11år när jag lärde känna Alex. Så jag har kännt henne rätt länge. Och hela förra sommaren umgicks vi för vi höll på med en teater så då var vi i stortsätt hela sommaren. Och senast jag träffade henne var på någon fest för ett bra tag sedan hos då mina kusiner. Och idag bestämde vi att vi skulle ses efter så lång tid.
Så vi gick omkring först till Espresso House och käkade sedan kolla vi runt i lite affärer. Och jag hittade ju 3 snygga tröjor på H&M på då rea. Och jag typ FALL IN LOVE med tröjorna. Jag verkligen älskar dom!!
 
 
 
Tröja: H&M 50kr
 
 Linné: H&M 10kr
 
 
Magtröja: H&M 50kr
 
 Hårtofsar: Glitter 39,90kr
 

Jag kan bara säga att jag hade en mysig dag på stan med min  kära kompis Alex. Eller snarare Alexandra.
Vänner♥ | |
Upp