IZombie

WHAT?! ZOMBIE.. Jag är en tjej som är rätt känslig mot äckliga saker, är rädd för spöken, monster.. Och ZOMBIES.. Men jag har fastant för en serie på kanal 11. Men tyvärr måste man prenumerera.. Så hittade jag serien på Swehd.com de är samma sida som Swefilmer, bara att dom har bytt namn på sidan..

Så jag hittade serien där.. Och till min lycka så hade de kommit ut 5 avsnitt som jag har legat och tittat på ungefär HELA eftermiddagen.. Jag har inte gjort något vettigt alls.. Bara legat och glott på den serien.. Jag skulle stuckigt ner till stan snabbt och träffat en kompis.. Men så blev de då inte.. För hennes kille hade brottom så vi hann inte ses.. Så ja.. Jag gick hem igen och la mig i sängen och tittade på IZombie. Och JAG är in love med den serien nu!
 
 
 Okej, de är en serie inte direkt film.. Men what ever.. De är nästan samma sak.. Haha!! Men som sagt jag är verkligen KÄR i denna serien.. De går typ inte att beskriva men ja.. Den är bara såååå bra!!
 
 
Film♥ | |
Upp