Fika

Okej, snart slutar jag skolan, och ska upp till sjukhuset för att möta min pappa. Vi ska ner till stan och fika lite och prata om lite olika saker. Alltså med andra ord, far och dotter tid. Riktigt roligt!!
 
Jag tog med min dator till skolan, så jag sitter just nu här på en bildlektion och tänkte göra ett snabbt litet inlägg!
Iallafall, jag går från skolan 13.50 för att gå till bussen som då åker upp till sjukhuset där jag ska möta min pappa.
Efter att vi mötts på sjukhuset så ska jag och han ta oss ner till stan och sätta oss på Espresso House och fika.
Jag kanske ska åka upp till Stockholm i höst för att gå på en konsert kanske, och det är de jag och min pappa ska träffas för idag och prata om det. Och vad passar inte bättre än att ta en fika samtidigt. Eftersom vi inte träffas så ofta så brukar vi ofta ta en fika på stan och sitta och prata någon timme, sedan kör min pappa mig hem till min mamma där jag är största delen. Jag ska dock till min pappa på fredag och sova där till lördag. Och anledningen till det är för att min pappa kanske ska köpa biljetter till en konsert jag ska på i höst då. Men det är som sagt bara KANSKE. Vi ska ju ses idag och prata om hur mycket det kostar osv. Jag hoppas iallafall att jag kan få åka upp till Stockholmoch gå på konserten i Globen. Man kan ju alltid hoppas. 
 
 
 
 
Familj♥, Skolan♥ | |
#1 - - Anonym:

Fina lilla hägg ❤️❤️

Upp