Tandställning

WHAAAAAT!!  Ja, jag har fått tandställning, och jag fick de i måndags. Så idag var jag åter tillbaka hos tandläkaren för att min tandställning krånglade lite.. Men nu är allt mycket mycket MYCKETbättre!!!

Jag slutade 16.10 idag, och jag var hemma vid 17.00 och gick bara upp och la mig i min säng för jag var jättetrött.
Och jag kan säga att jag har varit såå fruktansvärt trött efter skolan, och därför har jag inte orkat ta mig tid att jag har varit såå trött efter skolan. Och jag sliter ut alla min energi i skolan, och därför är jag då trött när jag kommer hem. Men imorgon kommer jag att få en Ipad i skolan och då komme rjag förmodligen kunna ladda ner blogg.se till min Ipad och då kunna sitta i skolan och blogga, istället för att blogga via mobilen.. För ibland blir de rätt jobbigt.. Så ja, vad ska man säga.. Lär bli lättare att blogga nu!! WHIIII!!! Men nu vill jag seriöst sova.. För jag är grymt trött efter skoldagen! Puss
 
 
Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp