Seriöst imorgon!

Jag vet att jag inte har bloggat på 5 dagar.. Men jag har haft massa roligt hela tiden, så jag har kännt jag inte har orkat blogga, för att jag har umgåtts med mina underbara klasskompisar! Men nu, SERÖST IGEN!

Imorgon börjar mitt schema seriöst. Hella förra veckan lärde vi känna varandera samt lära känna 2orna och 3orna. Dagarna har varit med andra ord roliga. Men efter att vi har slutat så sitter några kvar på gräset utanför skolan, och då blir de att man sätter sig med några från klassen och lär känna varandra mera! Vilket är roligt! Men imorgon blir de att börja anpassa sig efter schemat. Och mitt schema är rätt chill tycker jag!! Jag kommer ha SÅÅÅ mycket tid att kunna blogga varje måndagmorgon. Eftersom jag börjar 12.50 varje måndag och slutar 15.30, riktigt chill asså!
Men imorgon ska jag till tandläkaren också, jag måste gå redan 15.10 från skolan.. För att jag ska få tandställning.. Så ja.. Imorgon blir de då tandläkaren 15.20 och jag venne vad jag ska göra.. Möjligtvis att jag ska göra någon avjutning av mina tänder inför tandställningen eller något jag vet inte.. Vi får se hur de blir.. Men de lär säkert bli bra. De är vad jag kan hoppas på iallafall! Haha! hoppas att ni har haft de bra annars, precis som jag!!
Min kära Kalle har varit hos mig igen, och han åkte hem ikväll.. Och om ca 2 veckor åker han och jag till Borås!
De ska bli riktigt roligt tycker jag, för vi ska hälsa på hans storebror och hans tjej! Jag ser verkligen fram emot att åka iväg en hel helg med min fina kille och träffa hans bror och hans brors tjej och bara ha roligt med dom!!
Men ni får ha de bäst så länge! Puss!!
Vänner♥ | |
Upp