Mysiga dagar

Jag är ledsen att jag inte har bloggat sedan snart 1 vecka tillbaka.. MEN jag har haft jobb hela förra veckan, och haft besök från tisdag till idag.. Så därför har jag INTE haft någon tid att blogga någonting..

Men nu är jag tillbaka. Och jag hade en underbar kille på besök hos mig från tisdag till idag! Alltså Kalle som jag har berättat om tidigare här på bloggen någon gång! Men han var iallafall på besök! Och vi hade de riktigt kul!!
Jag kan ju säga att jag saknar honom rätt såååååå himla mycket!! Dessa dagarna då han var på besök har varit roliga, för vi träffade några av mina vänner samtidigt så ja.. Vi låg hemma på kvällarna och tittade på Netflix!!
Med andra ord, 3 underbara dagar och då 2 nätter som han sovit hos mig!! Mysiga och underbara dagar!!
 
 






 









 
I de senaste inlägget så skrev jag ju o att jag hade varit hos tandläkaren.. Och jag kan bara säga att jag har SÅÅÅÅ ont i min mun fortfarande... Asså det går typ inte att beskriva hur ont de gör..
Familj♥ | |
Upp