Kräftskiva

I fredags hade vi kräftskiva, och jag fick bilderna sent igår av min mamma. Men de var riktigt mysigt!

Jag, min mamma och min mammas kompis hade då kräftskiva. Min kille skulle såklart varit med också, men de blev inte så. Men vi hade de mysigt och trevligt ändå! Även om vi bara va tre stycken så va de mysigt iallafall!!








Och igår så åkte jag till min pappa, för min mamma skulle iväg.. Och jag kan redan nu säga att jag tycker att de är läskigt att bo ensam hos min mamma. För att hennes hus är jättegammalt.. Vilket för mig känns obehagligt och jag har varit med om lite konstiga saker hos henne. Och asså om jag ska sova med en kompis hos min mamma och min mamma inte är hemma, då fungerar de jättebra. Men jag tycker inte om att vara ensam när de är mörkt.. För jag blir som sagt livrädd och ja.. Jag tycker de är läskigt att vara själv hos henne.. 

Familj♥ | |
Upp