Dålig natt

Min natt har varit hemsk som in åt.. Jag vet inte vad.. Men verkligen hemsk!!! Vaknat flera gånger under natten/morgonen.. Och jag har trott att klockan har varit vid 10.. För jag skulle upp då.. Men nej...

Asså jag vet inte vad som har gjort denna natten så svår att sova.. Jag kan ana att det är för att jag mådde riktigt dåligt igårkväll.. Jag tror att de har med de att göra.. Många tankar gick genom mitt huvud igår.. Men man får bara hoppas och tro att de kommer bli bättre med tiden.. Vilket jag verkligen hoppas!! För jag orkar inte gå runt och må dåligt hela tiden, på grund av massa saker hela tiden.. Och de ända jag kan göra när jag mår dåligt är faktist att sätta igång musik, skriva med mina vänner och berätta vad som är fel och fokusera på skolan.. Samt umgås med mina vänner och tänka på andra saker, som inte får mig att må dåligt lixom! Och de hjälper verkligen!! Och de hjälper verkligen att prata med sina vänner om man mår dåligt.. Men lägg inte över ALLT på dina vänner.. För då blir de att dina vänner mår dåligt osv, vilket inte är bra.. Men finns vännerna vid din sida och vill att du ska prata ut, så prata ut om vad du känner eller vad som tynger dig, varför du helt enkelt är ledsen. Och jag tror dom förstår! Eller alla kanske har samma "problem" eller hur man ska säga, men de skulle förstå dig! De är jag 99% säker på!
 
Men ja, jag sov riktigt dåligt iallafall.. Och jag ska snart dra mig upp från sängen och klä på mig och sminka mig. Jag börjar ju som sagt 12.50 idag.. Och jag åker hemifrån vid 12 för att möta Mickan vid skolan och där efter ska vi gå och köpa lunch och käka sedan ha 2 lektioner.. Fast på den andra lektionen så är jag tyvärr bara med i 40 minuter.. För jag ska till tandläkaren för att göra något.. Jag tror de har med att jag ska få tandställning snart. Och därför ska jag fixa med avdjutning på tänderna eller något.. Jag vet inte riktigt. Men något sådant tror jag!
 
Skolan♥, Vänner♥ | |
Upp