Helg

Igår kände jag inte precis för att blogga.. Jag var riktigt trött och jag kom hem vid ca 10 igårkväll.

Jag hade en rolig kväll så därför blev det att jag kom hem vid 10. Men under dagen låg jag bara i sängen och sov och lyssnade på musik och ORKADE verkligen inte göra ett skit.. Inte ens att blogga så kan vissa dagar vara.
Att man verkligen inte orkar ett skit, och ja så var min dag igår..  Idag har jag gott ut med min hund.
 


 
Sedan har jag letat i flera timmar efter en film som jag tillslut hittade. Filmen heter Expelled. Den var riktigt bra. En av de bästa filmer jag sett på länge! Den var i ca 1 h och 25 minuter lång. Filmen är ju på engelska och utan text. Men jag rekomenderar att se den! Jag kan också säga att Cameron Dallas är då huvudpersonen i denna filmen!
 
 
Här har ni trailen till videon!
 
 
Om ni trycker på bilden så kommer ni komma till sidan där ni kan titta på filmen Expelled
Film♥ | |
Upp